Menu
Ekolekcje 2013
Obowiązki szkoły
30.08.2013
Obowiązki Nauczyciela zgłaszającego klasę/grupę:
Obowiązki Dyrektora szkoły:
- powiadomienie Dyrektora Szkoły o udziale danej klasy lub klas w rekrutacji,
- zagwarantowanie wymaganej frekwencji: od 20 do 25 uczniów,
- przygotowanie listy obecności uczestników Ekolekcji na podstawie otrzymanego wzoru,
- w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w organizacji Ekolekcji - bezzwłoczne zgłaszanie ich Realizatorowi,
- zapewnienie dystrybucji otrzymanych ulotek informacyjnych również wśród uczniów nie biorących udziału w Ekolekcjach.
Obowiązki Dyrektora szkoły:
- uwzględnienie w planie pracy szkoły realizacji Ekolekcji,
- zamieszczenie informacji o udziale szkoły w projekcie (na stronie internetowej szkoły oraz wywieszenie plakatów w budynku szkoły),
- zapewnienia zastępstwa w przypadku nieobecności lub rezygnacji nauczyciela zgłaszającego klasę/grupe do Ekolekcji,
- bezpłatne udostępnienie sal/i do przeprowadzenia Ekolekcji.